Är det något på gång?:)

Den frågan fick jag häromdagen med en blick mot magen. Första gången någon vågade fråga om ja gravid. Är ju skönt och veta att hon inte bara tyckte att jag såg tjock ut:) är i sjunde månaden nu och har tyckt att det är konstigt att ingen vågat fråga än. Men folk är så rätta för att ta fel. För shit så pinsamt det blir om ja inte skulle va gravid ju! Haha..

Jag var och hälsade på gamla jobbet häromdagen. Fick träffat Susanne som va som min lilla extra mamma på jobbet. Både jag och mogge fick en liten present och vi blev lika glada båda två så tackar:):)
Fick höra av många på jobbet att jag hade "gått ner i vikt" och att ja hade liten mage. Haha jag kan fortfarande inte förstå det där med att folk frågar om jag gått ner i vikt och tycker jag smalnat av. Hur fan såg jag ut innan egentligen??!:) haha! Men jag förstår vad de menar, tror faktiskt att den lilla krabaten tagit en hel del näring och energi från mig så blir inte mycket över till mig själv. Men vad gör det. Hoppas bara det blir en stark och frisk liten en:)
Alla trodde även att det kommer bli en pojke.. Så vi får se. Jag själv har för tillfället ingen aning och ingen känsla åt ett håll eller annat. Detta har varierat lite till och från men nu vet ja verkligen inte vad jag tror. Men hellre att man får höra att dom tror man väntar kille för det sägs ju att så har man skönheten i behåll och att tjejerna tar ens skönhet.. Då roligare att få höra det då ju:)

Nu är jag på väg till praktiken, sista dagen för denna veckan. Sen har jag bara tre pass kvar. Ikväll ska vi ha släktmiddag ute hos kära morfar. Är faktiskt ja som fyller år ju;) det är sjukt vad tiden gått fort och nu blir ja väll som ett barn igen som längtar till sin födelsedag. Kan inte hjälpa det men jag tycker det är väldigt roligt att fylla år fortfarande och det står jag för:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0