Wonderful !:)

Idag fyller älsklingen år! Stort grattis till dig hjärtat! Vaknade kl 6 i morse. Tog ut mogge o kissa, gick o la mig igen.Sen va Robin uppe och lekte av honom lite. Och nu har vi precis vaknat igen. Eller jag har. Morgan sover fortfarande. Och klockan är halv nio. Helt otroligt! Så skönt det va att få sova ut lite och inte sitta uppe kl sju som vanligt! :)

Igår va vi på valpkurs på kvällen! Är en del Robins present. Gick jättebra! Va faktiskt väldigt kul och shit vad mycket man har att lära! Tror det blir väldigt bra att gå denna då dom hade samma tänk som jag. Att berömma hunden mycket när den gör rätt och inte bestraffa den när den gör fel utan ignorera det. Ska nog bli något av vår lilla vovve en dag också!:) nu är han mest söt vilket räcker bra än så länge.

Jag har märkt att jag skriver ut väldigt mycket !!! Istället för en punkt. Väldigt irriterande när jag kommer på mig själv. Får bättra mig med det!!!:) nä men upp,äta frukost, morgonmys med Morgan och sen till skolan. Är inte hemma Förrens halv sju ikväll. Men då får vi fira Robin istället!

Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0