Underbar helg!

Så klart har denna helgen varit den bästa på länge! Har bara myst med familjen!:) lille Mogge är så söt och go! Verkligen värd varenda krona och allt slit!:) allt har funderat bra! Katterna kommer bra överens med han. Och han älskar ju dom. Vill bara leka hela tiden. Nätterna går också bra! Han vaknar till vid 4 tiden något och får gå ut en sväng. Sen sover han tills vi vaknar. Han är dessutom super duper duktig när han ska kissa! Kissar bara på tidningarna om vi inte hinner ta ut han. Annars går han där ute. När han kommer in och är smutsig om tassarna går han till sin matta och torkar av tassarna! Man blir ju så stolt över han! Nu åker han själv i bilen också, ligger i bagaget! Lite gnäll i början sen ligger han snällt ner och är tyst! :) det som är lite jobbigt är att hålla koll hela tiden! Men herregud det är ju inget mot vad mycket glädje han ger en!

I går var vi nere i hembygdsparken en sväng. Ett sus av Åhhh hördes där Morgan kom!:) haha! Han gick glatt fram och hälsade på de andra stora hundarna! Tack till alla er som kommit i helgen och hälsat på och busat!:) superbra att han blir van vid mycket folk omkring sig! Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om honom men det ska jag inte tråka ut er med i ett inlägg! Haha får ju sprida ut det lite!

Nu är jag på väg hem från skolan. Lär mig injektioner idag. Inte så svårt! Har tenta på fredag som jag måste plugga en jäkla massa till. Är om cellen, hud, vävnad, skelett och muskler. Och detta har vi läst i en vecka nu! Jäkligt snällt att lägga tentan så tidigt! Robin får hjälpa till att förhöra mig så går det kanske . Bara den jävla cellen som är svår. Kass föreläsare ju så man lärde sig ju inget under föreläsningen så nu gäller det att förstå boken som inte är så jättelättläst! Men jag ska fan klara det för omtentan är på studentdagen! Och då tänker jag inte sitta och skriva tenta när Denise tar studenten!! Så plugg är det som gäller!:)

Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0