Tentaplugg

Ja jag är expert på att hitta roligare saker att göra än att plugga. Varför itw börja renovera lite?:) haha! Ja nu är projekt hallen igång! Så får vi se när det blir klart. Ska tapetsera,lägga golv och matta i trappan! Kul att det händer lite i huset också för det va ett tag sen!

Ja i morgon vid denna tiden så är tentan gjort! Så skönt det ska bli! Sen ska jag bara va med älsklingen, mogge o katterna. Har inte haft så mycket tid till dom nu. Fast jag skulle pluggat mycket mer än vad jag har gjort men men..! Får köra ett ryck nu när jag kommer hem! Stack från lektionen idag. Kan inte ta in något ändå. Halva klassen gick nog. Dåligt att lägga en stor föreläsning om nervsystemet dagen innan tenta! Men snart är det helg igen!!:)

Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0