söndagsmys

mys med mina fina vänner Emma & Malin idag! skönt att bara få chilla och snacka massa skit :) har även varit på promenad i morse och söndagsmiddag hos farmor. nu är det bara tv och data som gäller innan sängen kallar. igår va vi hemma och såg melodifestivalen! va ju absolut rätt låt som vann! Pappa fyllde även år igår! Grattis daddy cool! så vi va där ett tag också. morgonen började med frukost på espresso house! va även och bowlade med johan och denise. en tolvåring kom fram till johan och mobbade honom för att han spelade så dåligt! skrattade även åt att han inte hade en iphone 4.. det är ju så inne som han sa! störig liten unge kan jag säga!

I morgon börjar en ny kurs i skolan! ska faktiskt bli jätteroligt. kommer klart bli tuffare nu men nu är det mer om kroppen och inte bara omvårdnad. nu kommer jag faktiskt få lära mig saker vilket jag inte gjort än.. men det är ju ändå roligt! och det är fortfarande helt underbart att vara ledig på helgerna! det kan jag lätt vänja mig vid!! : )

Nu är det enbart fem dagar kvar till Morgan kommer!! får ju ta och skriva av mig här eftersom jag inte får tjata om det för Robin längre.. haha! Jag tjatar som vanligt ut det direkt som jag alltid gör när jag längtar! så nu kommer jag tjata här!! :D men nästa helg har vi vår gosiga lilla vovve att kela och leka med hela helgen!!! :)

Goodbye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0