Sömnlös

Ja vad trodde ja egentligen! Har sovmorgon idag och skulle vila ut vilket man kanske inte kommer göra på ett tag! Men icke! Kl fem vakna jag och va pigg. Lyckades somna om korta stunder till kl va sex. Sen dess har det varit kört! Nu har Robin gått till jobb och jag ligger bara och längtar till kvällen! Helt omöjligt att tänka på något annat!! Men tiden går fort och snart håller jag han i min famn!
Va rätt kul för vi va hos mamma o pappa igår och kolla filmer från förra gången vi va där. Tänkte att vi kanske skulle se vilken valp det va vi skulle ha. Som tur va så ville den lilla krabaten va med på film en del. Har en video när han är i mitt knä och pussar på mig!:) och många bilder va på han så då har han ju varit framåt och kelen när vi varit där!:)

Nä ner till skolan för en lektion sen bär det av mot vankiva vid halv sex tiden!! Jaaaaaaa!!!!:)

Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0