Snaaart!!

Ja nu är det inte långt kvar! I morgon kväll hämtar vi Morgan!:) och jag längtar!!! Igår va vi och handlade det sista. Blev en hundbädd, filt, mat och schampoo & balsam! Så nu är vi väl förberedda med alla saker i alla fall! Dyrt är det.. Som fan! Men det är det värt!
Nu är jag på väg till skolan! Varit duktig o pluggat lite om celler som jag inte förstår mycket av! Idag ska vi nog prova att sticka om jag minns rätt. Slutar tio så har hela dagen ledig sen!
Träffade Emelie igår! Mycket mysigt! Vi va och åt lunch med Malin och lise på Torstens! Underbart väder. Satt på uteserveringen utan jacka, inte helt fel!
Nu är vi i Lund och jag ska vila ögonen lite innan vi är framme i Malmö!

Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0