segröv!

så seg jag blev nu!! har pluggat lite men så insåg jag att jag har sjukt mycket att lära mig på en vecka!!! suck!! så då tappade jag lusten helt! väntar på att ett mirakel ska ske så att jag fattar allt!! för det lär nog hända!!

                                                 


ja så seg känner jag mig just nu.. kan bero på att jag inte har ätit luchen än.. får väll kasta i mig något. jag måste hinna städa lite också. nu har jag precis fixat med hundsakerna. lagt filten i hundbädden med leksakerna och gjort i ordning det mesta! :) det va roligare än att plugga! så nu är det aningen städa eller plugga.. hmm inget lät kul och båda måste göras. som Robin sa " Morgan får ju inte komma hem till ett stökigt hus".. nä helt rätt!! va faktiskt duktig och städade bilen igår! dammsög och allt! nä du drar jag igång lite musik o städar.. eller pluggar?? aaaahhhhhh!!!!

Goodbye <3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0