pluggg!!

ja plugga kommer jag verkligen få göra denna terminen ut. nu börjar kursen medicinsk vetenskap. alltså allt om kroppen. skelett, muskler, cellen, huden och massa sådant. absolut jättespännande men det kommer bli tufft! men bara att ge sig fan på det. får ju utnyttja tiden på tåget nu i alla fall! inget sovande där mer!!

Har även räknat lite ekonomi idag. och shit med pengar jag kommer göra av med nu dessa veckorna. har massa böcker att köpa och dom är ju inte billiga direkt! sen lille vovven! är värt varenda krona men det blir ju ändå en del. vi delar ju på han så dom som tror att det är robin som betalar så har ni feeeel!! vi delar faktiskt! sen ska jag köpa tågkort som inte heller är så billigt.. sen lite andra saker så pengarna försvinner snabbt! men jag är inte en total fattiglapp. jag är en sådan person som måste ha pengar sparade och det har jag.. bra när man får en månad med mycket utgifter. kan ju alltid hoppas på en bra summa på deklarationen.. fick ju en hyfsad förra året på 20500 :) helt okeej! tror ju dock inte det kommer ske igen!

nu ska vi snart laga lite mat. blir kyckling med lök och ananas. till det blir det grönsaker och ris för älsklingen!

Goodbye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0