Mysterium

Undersökningen klar och läkaren säger återigen "allt ser perfekt ut, hade inte kunnat vara bättre" Mmmm jättekul! Det är hemskt att det gått så långt att jag verkligen vill att dom ska hitta något. Ta mig inte fel, självklart är det skönt att dom inte hitta något och att det såg bra ut, men Vad fan är felet då??? Varför får jag så ont, varför kan jag inte dricka alkohol utan att ha ont i flera dagar...! Vad är problemet! Så jäkla trött på det nu! Dom hade väll kunnat hitta något litet fel som är fixat på fem minuter! Hade varit perfekt! Nu får ja vänta på en MR och se om det visar något. Annars vet jag inte vad som händer. :( ja nu blev det deppigt men det är precis Vad jag är! Jag har mycket annat i livet som gör att jag är glad och lycklig men just denna delen gör mig nere hela tiden! Går klart att dölja men jag Påminns så ofta av att där är något fel! Nä nu ska jag äta lite frukost sen hitta present till brossan! Dax nu! Även till pappa som fyller på lördag!

Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0