Morgonmys

Här har vi en mysig morgon:) älsklingen har börjat jobba igen så vi är själva hemma. Mogge är ju som piggast på morgonen vilket jag inte är! Men man börjar vänja sig! Va uppe vid halv sju . Men lyckades faktiskt somna om någon timme till när mogge somna! Skönt! Nu leker han för fullt!:) robin har varit super duktig med han hela veckan!!:) tack hjärtat!

Idag ska jag ner till skolan en sväng. Så pappa får passa morgan. Va där en sväng igår. Mamma o pappa har ju tre katter.Morgan överraskade dom nog igår så det blev ett litet slagsmål! Haha! Hoppas det går bättre idag!

Helgen har som vanlig varit toppen! Älskar helgerna nu när jag är ledig!! Igår va vi ute på en "långpromenad". Jag och Robin fick bära Morgan två tredjedelar av sträckan! Den lille orkar inte så mycket! Han är ju ganska tung nu. Väger 10 kilo! Tjockis!:)
I fredags va Kajsa och Marcus här och åt kvällsmat! I lördags va mina syskon här. Sen har vi åkt runt på lite äventyr! Lugnt och skönt!

Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0