jobbintervju

idag ska jag på jobbintervju inom handikappomsorgen. hoppas på ett jobb där, fast jag redan vet att ja får något!: ) men är trött på äldrevården.. så nu provar ja något jag inte gjort innan. kul att variera lite och ändå vara inom samma område och få nytta av mina kunskaper och erfarenhet. så får vi se om det passar mig! :)annars är denna dagen lugn. måste skriva på min hemtenta som jag har fastnat på för så där 57:e gången nu! men det ska nog släppa! får ta mig en drink kanske så flyter de på fint! haha nä jag har ju mitt alkohol förbud för tillfället! får ju så ont när ja dricker så lika bra att undvika det! ska ju på ultraljud på torsdag så får se om dom kanske kan hitta felet då! :) hoppas hoppas! vill ju bara veta nu så man kan behandla o bli pigg o frisk! :D

ska hinna med en promenad, joggingtur eller ett pass på friskis också! blev inte av igår fast ja va ledig hela dagen. istället bakade ja kladdkaka till älsklingen och syrran min. så det slank ju ner lite där med..! :)

Goodbye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0