:/

Vi har ju varit så inställda på att vi skulle få den lilla tjocka hunden som jag la upp bilder på här nere.. Men det blir inte den utan en annan. Alla är supersöta självklart och jag längtar supermycket! Men klart man blir lite besviken när man har så många bilder på den andra. Det som är jobbigt nu är att vi inte riktigt vet vilken det är vi ska hämta. Det är nr 4 men jag blandar ihop alla andra. Tror jag lyckats lista ut vilken det är på några bilder men inte säker. Men jag vet att sen kommer bli lika älskad!! Allt har en mening, det har jag verkligen lärt mig! Man ser aldrig meningen när det tråkiga händer men någon gång inser man det. Dödsfall räknar jag inte med för det är verkligen inte alltid det finns en mening med det!

Nu är jag på väg ner till skolan. Sitter och läser lite på tåget!

Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0