äntligen

Äntligen är det grey´s anatomy igen! dubbelavsnitt dessutom! gjort klart tentan, fixat en kopp te och bäddat ner mig med filten i soffan med älsklingen och bara njuter! :) idag har jag suttit hela dagen framför datan... vilket tid det tog. gick upp 8 i morse och åt frukost sen satte jag fart direkt! inte ens lunchpaus tog ja.. men älskade Malin kom inom med lite naturgodis till mig! underbara vän <3
i morgon är det tidig morgon som gäller. ska ju göra mitt ultraljud då. så redan 7.20 ska ja va där men lika bra det väll eftersom ja inte får äta innan! har ju blivit duktig med mina frukostar och äter direkt när ja går upp.. förr kunde ja vänta till tre på eftermiddagen innan jag åt något.. vilket inte va bra!!

Sen i morgon fyller brossan år! Grattis :) annars har ja inget planerat! jo ja ska hinna med någon form av motion för det blev aldrig av dessa dagarna! suck! nä nu va pausen slut!

Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0