20120303

Wtf!!! Har aldrig förstått mig på dom som bloggar as tidigt på morgonen just för att dom inte kan sova!:) men jo.. Nu har jag varit vaken sen lite i sju och är vaken än.. Snart en timme! Och det är lördag morgon!! Somnade dessutom inte Förrens vid halv tre igår så några timmar till hade ju inte varit fy skam! Är dock härligt att ligga o lyssna till fåglarna som kvittrar! Nu lät ja som en penisonär! Men känner mig lite smått så också! Men jag får väll hoppa upp o göra något skoj! Kanske rensa trädgårdslandet, dra på någon loppis eller varför inte gå ner på torget tillsammans med alla andra penisonärer!! Nä jag tror ja ligger o längtar till kl blir 11-12 något för då ska ka äntligen så skypa med min älskade partypingla Malin! Har ju verkligen inte blivit någon pensionär borta i Asien i alla fall!:) hur ska min kropp orka henne tempo när hon kommer hem igen!!:) tur ja har ett par månader på mig att bli 22 igen! :) även det är ett problem för mig! Jag vet ju verkligen aldrig hur gammal jag är!! Är ja 21 ,22 eller fyllde jag ganska nyligen 23??:/ hmm! Men de brukar Robin få hjälpa mig med för han har koll!!:) nähe inget tröttare blev ja av detta!! Får ligga o längta till två veckor fram! Då får vi vår lilla vovve! Ska åka och kolla i morgon! Så då kommer säkert någon bild upp för detta är ju en jäkligt tråkig blogg så någon bild får ja ju skaffa! Nä nog för mig nu! Ha en bra dag älskade vänner!

Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0