20120302

Fattar inte varför jag vaknar så tidigt alltid. Först runt 6. Älsklingens larm ringer efter en stund. Jag små somnar om. Och vaknar alltid kl 8 ni för tiden. Hade ju varit skönt att sova till nio tio i alla fall! Men nä. Så nu ligger jag här i sånger och ska väll gå upp. Men känns inte så tungt idag. Ser att solen är framme där ute! Härligt!!
Vet inte om jag ska ta mig ner till skolan idag eller om ja hoppar det. Har bara en och en halv timme och det känns inte så viktigt. Är nog bättre att va hemma o skriva på hemtentan som ska vara klar nästa fredag!

Jag hoppas verkligen att min blogg alltid kommer vara så här tråkig och innehålls lös! Läser en tjejs blogg nu som förlorat sin dotter. Ni vet säkert vem ja menar. Så hemskt. Vill aldrig ha något sorligt tema i min blogg! Vill bara få skriva av mig massa skit som ni själva kan välja om ni vill läsa! Usch vad jag tänker på denna familjen! :/

Nä du blir de lite frukost!
Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0