20120131

jagvillresajagvillresajagvillresa..!!! ja ni fattar..! sjukt sugen på att boka resa till sommaren nu. ! grekland lockar väldigt mycket. inom europa är det lätt mitt favoritland! så nu har jag suttit i tre dagar och letat resor och inser att dom är väldigt billiga just nu. så funderar ni också på att resa i sommar så boka nu..!: ) och så klart är det billigast till kreta. men jag har aldrig varit där så det kan jag absolut tänka mig! är ändå inte så glad för båtutflykter så att båtluffa är inget för mig. blir sjukt sjösjuk!! men att ha ett fint hotell under en vecka och bara ha det bra passar mig utmärkt. och nu har jag hittat ett som jag absolut vill till! 4.5 stjärnor! riktigt fint och precis vid havet så klart! det bästa är att det bara kostar 4500! tillkommer så klart lite tillägg men jag tycker det är väldigt billigt för så fint hotell! och det finns massa fina billiga så bara att välja! när jag överraskade robin till grekland för några år sedan så gav jag över 6000 kr. och då var det "bara" 3 stjärnor! så när robin kommer hem från jobb är det ju inte helt omöjligt att det bokas en resa! Man kan ju ha något bra att se fram emot. i så fall åker vi i augusti! perfekt. så har man jobbat lite och laddar om batterierna innan skolan börjar igen! annars rullar livet på.! skolan är skitbra! trivs verkligen! verkar vara många goa i klassen också så det är skönt!! underbart att ha Malin Lundberg hemma igen!!! har varit i El Salvador i tre månader! var ute på en härlig promenad i går.! blir kanske en idag också! Till helgen blir det middag med karro, emma och malin..!!! :D en liten mini stimmoträff! skönt att kunna säga det igen..! stimmokväll!! woohooo..! snart är alla samlade igen!! <3 nu ska jag .. hmm ja jag vet faktiskt inte. har en dag då jag inte gör så mycket nytta. ska väll röja undan lite! sen kolla mer resor antagligen för jag hamnar hela tiden vid datan..!! Goodbye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0