20120115

En dag kvar och jag är lugnare än någonsin. är inte nervös för tillfälligt så det är skönt! eller jo för uppropet men har insett att det får gå som det går.. kan ju inte göra något åt det nu här hemma i alla fall! mamma följer med mig ner så det är en enormt lättnad att jag inte är själv! nu har malin åkt..: / man kan ju inte låta bli att känna sig ledsen men jag får börja längta istället! dom kommer ju ha det så sjukt underbart! det är det som gör det lättare när man vet att ens vänner har det bra! bara dom kommer tillbaka hem igen så! var på middag hos malin och anna i fredags. mycket gott och trevligt! lördagsmorgonen stack jag och älsklingen ner och åt bruch på espresso house och sen shoppade vi loss i stan! fick köpt kalender och ny väska. hittade så klart lite annat smått och gott också! var hos familjen på kvällen där jag fick fyllda lövbiffar..! muums! det är ju bara så gott!! i morse så var det frukost i marggeretetorp med robins syskon och farmor, gott med hotellfrukost!! sen har vi tagit det lugnt, kollat film och städat ut julen! nu är robin hos Kotten en sväng och sen tar han nog med sig något gott hem att äta! :D hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag! Goodbye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0