20120112

gud jag börjar få lite smått panik.. skolan börjar på måndag och jag är så sjukt nervös.. inte för själva plugget och så där.. mest nervös för uppropet.. kommer jag hitta till rätt ställe, har jag fixat allt som måste fixas, har jag valt rätt skola?!?!?! fan alltså det är för mycket nu...hade velat ha någon som säger till mig vad som ska göras och leda mig till rätt ställe..! hoppas mamma får ledigt så hon kan följa med mig. om jag fattat det rätt så är hälsa och samhälle lokalerna på sjukhuset?? men stämmer det? jag söker och söker men blir inte klokare.. ! någon som vet eller som vet någon som kan hjälpa mig så säg till!! från början va ja nervös över allt annat. kommer jag klara utbildingen, får ja några vänner och allt det där..men det har börjat lägga sig.! jag vill bara att uppropet ska vara över och att jag är avcheckad på en lista och att allt är rätt!!! jag vill bara få höra att jag valt rätt!!! ska det vara så svårt!!! som sagt en aning panik just nu..!! en sak som är bra är att jag bara har två arbetspass kvar!! woohoo! ikväll och i morgonbitti!! underbart.. så klart kommer jag saknar många men det ska bli skönt att vara ledig på helgerna när man själv vill.. men gud så fattig ja kommer och bli.. men då är det ju bra att nästan alla mina vänner övergivit mig för tillfället.. får sitta hemma med ett paket nudlar och sakna er!!! nu åker malin på söndag och det har jag också panik över!! har på något sätt vant mig vid att alla andra åker runt och lever livet.. finns inget bättre än när dom är hemma men det har bara varit till att accepterat saken! men nu åker ju min älskade malin också och henne har jag inte varit ifrån mer än ett par veckor innan.:! hade verkligen behövt ha kvar dig gumman! men är sjukt glad för din skull och du kommer få en grym resa!! och alla ni andra vänner som är ute och far i världen... snällla kom hem!!!!!!! ni är grymt saknade alla.. även ni som är kvar i sverige men bor i andra städer!! snälla kom hem till mig.:!! :D vilket gnälligt inlägg det blev men jag skriver ju bara här när jag måste skriva av mig..! så om någon vet något om högskolan i malmö snälla hör av er. kan vara vad som helst...!! ha en bra dag era fjantar! goodbye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0