20120227

En jäkligt rolig helg är nu över! Fredagen va lugn o skön med filmkväll med älsklingen! I lördags hade vi lite fest. Johanna från klassen kom upp o festade så hon fick se lite av Ängelholm o träffa några av alla mina härliga vänner!! Hade en rolig utekväll och jag var på 57:an för första gången! Va roligt och jag fattar inte att jag missat detta ställe i ängelholm! Dock va ju priset en aning för högt men men! Va även nere på bahnhof och dansa loss till massa gamla godingar! Kl fem lämna vi Johanna vid tåget och åkte hem o somnade! Vid tre tiden dagen efter va ja inte allt för pigg! Låg kvar i sängen( såg ingen mening med att gå upp) så då kom emma o Malin o sjöng vackert för mig!! Haha älskar er tjejer! Låg kvar i snacka en stund sen va det dax att ta dig upp. Så jag gick ner till soffan istället där ka tillbringa resten av dagen! Haha. Så sjukt meningslöst att bara kasta bort en hel dag så!! Så nu ska jag försöka hålla mig nykter ett tag! Man bara fördärvar massa med drickan! Även om ja nu hade väldigt roligt!

Nu är ja på väg hem från skolan! Haft sårvård idag. Inte så mysiga bilder direkt! Får se om man kan äta mer idag efter det..!!

Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0