20120214

happy valentinesday på er <3 idag händer inget speciellt faktiskt. firade lite igår istället. fick blommor av Robin, åt god mat och så där. skulle gå i skolan till fem idag egentligen så vi passade på igår. Men nu ska ja inte till skolan längre idag så har hela dagen för mig själv vilket är skönt! Ska till läkaren om en stund. Har ju haft väldiga problem med magen/överkroppen. får ont ofta. ibland mindre och ibland riktigt rejält. brukar dock släppa efter någon minut eller fem minuter. I går i skolan var det dock inte så. herregud vad ont jag hade. blev illamående, kallsvettades och hela skakig i hela kroppen. och det varade i över en halvtimme. segt! bestämde mig då för att uppsöka läkaren idag och se till att det händer saker. ska göra en MR om ca 3 månader men jag kan inte vänta så länge! läser på internet och försöker se vad som kan passa in. tyvärr är det enda som jag hittar gallsten eller bukspottkörtlen.. ;/ Men vi får väll se..! Måste även tjata lite till... vill ha hund så sjukt mycket nu:.! kollar för fullt på massa olika kennlar och allt! skoj!! Hoppas ni får en bra och mysig dag! Goodbye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0