20120208

plugg plugg och lite mer plugg..! ja det är vad jag har för mig, har en hemtenta på fredag som ska lämnas in. dessutom fick vi ett grupparbete i veckan också som vi måste göra klart med 50 frågor om lagar och annat ointressant..,;/ jaja det fixar vi..! segt när det är olika saker samtidigt som tar tid. i morgon kommer jag nog sitta i skolan hela dagen. ska banne mig bli klar med tentan snart! har massa referenser kvar och det är ju det om är det tråkigaste av allt! dock har vi tentafest på fredag..! :) hade varit sjukt kul att festa så man glömmer ångesten och stressen! men så är det ju i Malmö och gör allt så mycket krångligare.! men vi får väll se..!: ) snart ska jag ner på ett cirkelfys pass med felicia.. usch vad jag har varit dålig på att träna nu. men det är så långa dagar i skolan och man kommer hem sent eftersom man pendlar..! men ska bättra mig med det nu! Vi har bokat resa till sommaren nu.:!. ) grekland en vecka ohh vad jag längtar!! 5-stjärnigt precis vid stranden!! naajs! sommaren närmar sig ju och jag kan inte bestämma mig hur jag ska göra med sommarjobb.! helst vill jag va ledig men det går ju inte! men tror inte jag ska vara på viktoriagården. vill ha något som är i Ängelholm denna gången. har aldrig haft nära till jobbet så det hade varit skönt. så kanske bli personlig assisten som pappa hjälper mig med eller hemtjänsten eller något! får se..! är förresten så sjukt sugen på en hund fortfarande!! bara tänker på en "liten! berner sennen hela tiden! hade varit jättemysigt och roligt!! får se vad som händer på den fronten också!: ) Goodbye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0