Vardag

Då ska det vara vanlig vardag idag då. Själv märker ja ingen skillnad då man är hemma om dagarna. Och nu är ju Robin ledig med mig ett par veckor så det är superskönt!
Jag har massa plugg o stå i så jag känner mig fortfarande väldigt osocial. Man ska ju passa på o träffa alla som är hemma över julen också:):)

Julen har varit jättebra. Lugn o mysig med massa släktingar. Precis som det ska vara! Och en massa bra julklappar också såklart!

Idag ska vi nog ut en liten sväng på mellandagsrean. Dock inte väla för det pallar jag verkligen inte. Men vi får köpa det som fattas så man kan känna sig lite färdig snart. Snart är det dax att tvätta alla kläderna och packa väskan som ska med till bb. Den får nog stå packad till nyår så har man den klar om det mot all förmodan skulle starta tidigare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0