Väntan

Har nu början känna en enorm längtan efter att få träffa mitt barn. Hur ska jag kunna vänta så länge till.. Vill ju bara få gosa och pussa på mitt lilla hjärtegull. Tänk att få ligga med sitt barn på magen och mysa.. Att bara sitta och titta när den sover.. Få trösta när den är ledsen.. Ge mat när den är hungrig! Som jag längtar men snart är den dagen här och som jag ska njuta av varje minut. Vi är så nära varandra men ändå så långt bort. Jag känner av rörelserna hela dagarn, känner när den har hicka, den sparkar mot Robins kind när han lägger huvudet på magen.. Men ändå känner vi inte varandra än. Jag ska njuta varje dag den vill ligga kvar i magen och gosa till sig för ja vet att den har det bra där.. Men jag ska ändå gå och vänta och längta tills jag får pussa på min lilla bebis <3



Kommentarer
Fatma

Spännande!

2012-12-09 @ 14:26:34
URL: http://shop.fatmas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0