Torsdag

I går va vi på besök hos barnmorskan och gjorde de vanliga kontrollerna. Allt såg fint ut vilket känns bra. Man bara antar att allt ska se bra ut när man går dit. Men tänk om det inte skulle göra det en dag.. Så jobbigt de skulle va. Är tacksam för varje besök där allt ser bra ut. Hon kunde känna att huvudet låg neråt redan vilket jag anat då det sparkar mest uppe i magen.

Vi va även på försäkringskassan för att prata lite. Mest bara för att bli lite mer kloka på hur det fungerar och vad man måste veta. Det är ju lite krångligt med alla dagar och hur man för göra eller inte göra. Men nu känns de lite bättre och man lär sig nog med tiden. Tror dock inte jag kommer få ut så mycket så får väll leva lite snålt men de ska nog gå:)

Nu springer min lilla fjant av sig ute i snön på tomten och ja har ätit frukost. Ska ha en väldigt lugn dag idag dock med massa plugg. Men ryggen måste jag vila upp nu annars blir det rullstol snart känns de som!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0