Torsdag

Jag förstår inte hur jag kan känna mig så stressad fast att jag är hemma om dagarna.. Men kan bero på att jag har två tentor att plugga till, en jäkla massa möten och ärenden ska fixat och en massa annat. Sen ska man försöka ha ett socialt liv på det också helst! Jäkla tur att jag inte har praktiken kan jag säga!

Ja alla dessa möten... Det är försäkringskassan, barnmorskan, familjerätten, försäkringsbolaget, skolsaker ska fixat och ringas om, klipptid och spatid( även om detta är bra saker som verkligen behövs). Men ja känner att ja har en del inbokat för tillfället. Ska bli skönt när allt är fixat och klart så man bara kan njuta!
Och vet ni, det är ju faktiskt jul snart! Insåg att det är ju faktiskt nästa måndag! Helt sjuuukt! Tiden springer ifrån mig men de gör inte så mycket att den går fort för ju fortare den går ju fortare får ja träffa min bebis:)

Ska bjuda på en magbild idag. Får verkligen hela tiden höra "du är ju inte så stor", "oj vilken liten mage du har" och liknande. Igår va de en som frågade om ja à säker på att det inte bara är luft. Ehh ja jag är rätt säker på det:)
Jag tycker i alla fall att den har växt och ändrat form lite. Ska bli spännande att se vad det är, vad tror ni kille eller tjej?:)

Här är en bild som visar skillnaden från vecka 31 och vecka 35.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0