Onödigt

Känns så tråkigt. Sitter här och ska plugga igen. Kuggade ju på min läkemedelstenta:/ så nu sitter jag här och ska börja räkna matte igen. Det är verkligen inte min starka sida och jag tycker inte det är kul alls! Dessutom är det mitt uppe i plugget till min andra tenta så det känns så onödigt att jag inte klarade den första tentan. Men bara att sätta sig o börja räkna och sen hoppas att de kommer o gå bra på lördag.

Söndag idag vilket innebär att vi går in i vecka 36:)

Igår hade vi julbak med kurtssons:) alltid trevligt när alla kan vara samlade och vi fick mysa med lilla Phoenix! Han är ju så söt och han får mig verkligen att längta efter vårt barn:)
På kvällen va min släkt samlad då vi firade mamma och morfar som fyller år:) idag är hjärtat iväg och jobbar så jag och mogge får mysa med varandra:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0