Nyårsafton

Kl är 6 och det är en timme kvar tills gästerna kommer.. Och min kropp lägger av.. Fötterna värker, vaden krampar och ryggen är en plåga! Då är jag glad att jag för en gångs skull är ute i god tid (tror jag) så att jag kan lägga mig ner och vila en stund. Skönt med en lugn nyår så slipper man all stress och hysteri som lätt uppstår annars.
Robins familj kommer på middag ikväll och alla hjälps vi åt med maten så det är väldigt skönt! Och nu kan man bog vara ganska så säker på att det blir en 2013 bebis i alla fall!:):) sen är det ju egentligen fritt fram att titta ut om man bortser från skolsakerna.

Nu ska ja tigga om en fem minutera massage sen sätta fart igen med de sista plocket:)

Gott nytt år på er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0