Noll energi

Vet inte vad det är med mig idag. Känner mig helt tom.. Har ingen energi, orkar inte göra något. Och om jag gör något så påminner kroppen mig snabbt om smärtan igen och ja blir orkeslös igen. Va ute med mogge en sväng. Han fick springa fritt på ängen så ja kunde lunka i min takt vilket va skönt. Ändå har ja ont nu och är helt slut.. Borde åka och handla för ja har inget att äta.. Men orkar inte. Och utan mat kommer ja ju inte få någon energi direkt. Och plugget har bara inte blivit av än. Men ska ta tag i det snart också.. Kanske en powernap kan behövas eller något. Sorry de va värst vad deppigt de blev här men de bara är en sådan dag och dom får man ha ibland också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0