Julledigt

Nu tar jag lite Julledigt ett par dagar:) ena tentan är avklarad och det kändes riktigt bra.. Så bara därför kuggar jag väll den då!! Men nu är den gjord och ja ska njuta av julen innan ja pluggar vidare till nästa tenta!

Efter tentan blev de fika hos Robins farmor sen tog vi med mogge på en lång strand och skogspromenad! Va underbart att kunna trötta ut honom ordentligt och han hade hela stranden för sig själv att springa fritt på. Är kul att se honom så glad och att jag hade en bra dag med ryggen så jag kunde vara med:) jojo visst de känns ju nu ikväll att ja ansträngt den och fogarna men det va det värt!

Kvällen spenderade vi hos svärmor med lite julmys. Fick gosat med lilla Phoenix och han är ju bara så söt! Kan inte sluta titta på honom. Sen satt han bra på min mage och kollade lite på tv:) längtar ju bara ännu mer till vår lille kommer <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0