Fuck!

Som ni ser så blev föregående inlägg tomt! Hur irriterande är inte det när man skrivit ett låååångt inlägg precis!! Tog mig nog tio min och skriva det så det tänker jag inte göra om!!! Ååååå så gör man inte mot en gravid kvinna!!

Vad jag ville ha sagt är att det idag är en månad kvar till Bf!:) kan inte förstå det att om en månad ca så är vi föräldrar.. Vem kunde tro det när vi stod på fotbollsplanen på ip för nio år sedan och blev tillsammans!:) här sitter vi idag med ett väldigt bra liv tillsammans och jag är så glad för allt vi byggt upp tillsammans! <3

Ja nu va ju förra inlägget mycket bättre och längre och ja skrev om massa annat... Men nu tappade jag humöret så det får vara så för denna gången! :) Jag brukar alltid kopiera mina inlägg innan jag lägger ut det ifall det skulle krångla men just idag struntade jag i det, typiskt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0