Blandade känslor

Ena stunden vill jag att han/hon ska komma ut precis när som helst. Men å andra sidan så har jag så mycket ja måste göra innan. Vill ju gärna gå över nyår, sen vill jag bli klar med min tenta som är på fredag, gärna de andra obligatoriska sakerna i skolan också som är sista den 16:e.. Sen en massa fixande hemma såklart. Men efter den 16:e får den komma precis när som. Då ska jag ta till alla knep för att den ska titta ut:):) men just nu är jag så trött på att vara gravid.. Har börjat känna av att ja faktiskt är gravid i nionde månaden nu och allt som hör till det. När jag sitter och pluggar om dagarna så har den en förmåga att trycka sig upp så högt det bara går.. Får ta till händerna och trycka ner flera gånger om dagen. Är så att magen därnere blir helt mjuk och stenhård där uppe. Blir ganska tungt att andas... Ja jag kan fortsätta med en massa krämpor men ja måste ju säga att trots alls så är det mysigt ändå. Njuter nu den sista tiden av att känna alla rörelser i magen och av magen. Den kommer man väll inte njuta av sen när den bara är dallrig!

Men gud så nyfiken jag är på vilket kön det är! Tänker på det flera gånger om dagen nu men de hjälper ju inte hur mycket ja än funderar, ja får vänta på den stora överraskningen!:) gjorde ett test igår och där hade ja flest "tecken" på att det är en tjej. Men vissa saker är ju så löjliga så man kan ju inte gå efter sådant!

Nu har vi ätit lite och ska snart sätta på en film som vi hyrt! Poppar kanske lite popcorn till det och bara njuter av att det är lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0