Fysisk Info:)

Jag har haft en jäkla tur i graviditeten. Har inte spytt en gång! Jag är så otroligt tacksam för detta. Visst har ja haft stunder av illamående men det hör ju till. I början kände ja mest av en enorm trötthet. Har aldrig varit så trött som jag var fram till vecka 13 ungefär. Skulle kunna sova bort dagarna helt. Men det ändrade sig och ja blev pigg igen!:) dock har det börjar komma tillbaka lite igen men det kan vara järnvärdet som är lågt så ska kolla upp det.
Jag märkte också att ja va väldigt täppt i näsan. Detta visste ja inte att man kunde bli när man är gravid men tydligen. Men även det har släppt det värsta!
Magen började inte växa förrens för några veckor sedan. Men det har liksom inte blivit någon gravidkula på riktigt än utan ja ser bara plöffsig ut! lagom till slutet av sommaren så det ser ut som att man inte gjort annat än äta glass!
Men ja är nöjd med viktuppgången. Har haft så ont i ryggen så har inte kunnat träna riktigt mer än promenader och cykling så har varit orolig att ja ska gå upp en massa. Men har "bara" gått upp 2,5 kilo än så länge så det är skönt. Får gärna hålla sig så ett tag till.

Nu är det dax för sista passet på jobbet. Najs, även om jag trivts jättebra under sommaren där.
Slänger upp ett par bilder till på det vi handlat/fått. Haha kändes som de va mer men det va det visst inte. Så jag ger mig själv tillåtelse nu att börja shoppa loss:):)

Längtar tills ja kan gosa med den lilla i björndräkten till vinter <3



Kommentarer
Benson :)

MYSIGT!! Jag längtar till jag får se dig nästa gång, och se hur magen växer!

2012-08-31 @ 17:44:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0