Plugga är farligt!!

Ja det är sjukt vad man sitter mycket när man går i skolan! Träningen går inte alls bra nu! Har en miljon bortförklaringar till det också! Men är bara att ta tag i det nu!! Men man sitter ju nästan 2,5 timmar om dagen på tåget. Sen hela dagen i skolan.. Sen när man kommer hem o ska plugga. Nu när jag har mogge kan jag ju inte bara sticka ut på en runda eller gå o träna. Måste ju passa han hela tiden. Även om han får en att röra sig en del! Haha! Men får bli bättre nu igen!! Sommaren närmar ju faktiskt sig även om det känns långt borta på ett sätt!

Igår stötte ja o Denise på Emelie o ebba på stan så blev en mysig lunch med dom!:) idag ska jag till skolan sen är det valpkurs ikväll!

Va ju ute och festade i helgen! Testade att dricka som vanligt vilket inte va bra! På söndag morgon hade jag Jätte ont i höger sida av magen. Dessa jävla smärtor som kommer när jag dricker alkohol! Så nu ska jag bara dricka vid speciella tillfällen! Så hoppas inte ni tycker jag är allt för tråkig men jag orkar inte ha ont så mer!!
I morgon ska jag i alla fall på en MR röntgen. Inte för att jag tror att den lär visa något när inget annat gör det! Jag är ju hur frisk som helst som alla läkarna säger! Vilket jag själv inte kan hålla med om! Ingen annan 22-åring får ju dessa smärtorna!! Damp!

Goodbye<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0