Plugg plugg plugg

Ja det är vad jag måste göra! Plugga! Fattar fortfarande inte hur mycket det är som ska va med i en jäkla tenta. Hoppas andra terminen blir lugnare för är jobbigt att ha två kurser bredvid varandra. Igår blev jag i alla fall godkänd på ett praktiskt moment så det va skönt att kunna lägga det bakom sig!:)

Idag går jag bredvid på sommarjobbet! Saknar min lilla mogge. Två dagar nu som han blir passad en hel dag. Men vi har ju kvällarna!:) fast igår somnade jag kl 8.. Mådde inte alls bra. Lite snåfebrig, hade väldigt ont.. Så va skönt att somna i tid!

Fick även skypat med Malin härom dagen!:) snart kommer min underbara vän hem!! Som jag saknar dig gumman!!

Goodbye<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0