20111016

godmorgon alla morgonpigga! kl är nu sex på morgonen och jag har jobbat inatt! har med mig datan för att på något sätt hålla sig vaken! första halvan på natten gick fort men dessa sista timmarna har varit riktigt sega! ska bli vääääldigt skönt att komma hem o lägga sig! men blir inte så många timmars sömn idag! ska iväg på dop sen i eftermiddag! :)

i fredags jobbade ja först.. sen träna ja happy hour! varit sugen på cirkelfys länge nu så tänkte köra det igen. var ju så duktig med det ett tag! sen efter det blev det IW. skulle egentligen gått på spinningen också men fy fan vad trötta mina ben va! helt slut! och nu kan jag bara säga vilken jäkla!! träningsvärk jag har nu! om jag sitter still en timme så kan jag knappt gå sen. kommer inte in o ut ur bilen nästan. och bara att gå på toa! tur jag har ett jobb där det är handikapp toaletter så man kan stötta sig! haha! men det är ju lite skönt också för då vet man att man har varit duktig! :)
efter jag återhämtat mig så var det dax för fest hos systrarna Lundberg vilket som vanligt var bra drag o skoj!!:D tack tjejer!!

nä men titta nu sprang några minuter iväg igen! dax att stänga ner lilla datorn! ha en bra dag!

Goodbye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0