20111012

jaha detta är ju faktiskt ett ställe där man kan skriva av sig o klaga på! : ) så då tänker ja göra det nu lite!
på senaste tiden så har jag inte mått så bra! : / har haft ont i bröstkorgen och bak i ryggen.. svårt att förklara men det är i alla fall inget skoj! så var det en kväll när det gjorde riktigt ont o då bestämde ja mig för att börja kolla det! så jag har varit på en lungröntgen men det va bra! : ) så idag ska jag iväg o kolla hjärtat! därför ja behövde gnälla av mig lite nu för ja börjar faktiskt bli nervös! man bara antar att dom inte ska hitta några fel där och det tror jag verkligen inte.. men klart man blir lite nervös för tänk OM dom verkligen hittar något. då är det inte så kul direkt!! fast som sagt så är jag ganska säker på att det inte är hjärtat! men vad fan är det då??
har insett att jag får ont när jag tränar och när jag dricker.. får ju ont annars också men det är alltid vid dessa tillfällen.. tråkigt när det är svå saker ja gillar.. är så synd när man är på fest och så får man ont utav bara lite dricka. så får ta det lite lugnt på den fronten!

ja nu har jag fått gnälla av mig.. och ni måste ju faktiskt inte läsa om ni inte vill!: )

annars rullar det på som vanligt! va o simmade med Emma igår: ) mysigt! ikväll ska jag på spinning med felicia! skönt att vara igång! och alltid kul när man ser lite resultat ju!!: )

Goodbye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0