20111010

Helgen är över och det har varit så skönt att vara ledig lör o söndag!ska jobba inatt så har ju hela denna dagen också ledig!!

i fredags så var ja o träna happy hour på friskis med felicia! så kul att det har börjat igen! blev cirkelgym, IW och spinning. perfekt början på helgen! åkte hem till familjen o hade chillkväll! lagade frukt o ugnen med choklad.! gotte!! i lördags var ja på väla med älsklingen o syrran en sväng. på kvällen kom Olivia o Calle o åt taco! :D sen stack ja o robin ut vid halv elva till felicia o festade lite! slutade lite otippat på telegrafen men sjukt kul var det! älskar att dom har grym musik där!!! :D
Söndagen var det upp tidigt för att gå tipsrunda med morfar mamma o pappa! myspys!! sedan var det den hederliga söndagsmiddagen hos farmor! alltid gott!! hann även med en fika hos Robins farmor!

jag kan säga att ja va helt slut i går kväll! va frusen o trött! tog en varm dusch o hoppade i min one piece! bädda ner mig i soffan med två fitar o somnade gott halv nio! haha!

idag har jag inte mycket på schemat! har precis anmält mig till skolan igen så håll tummarna denna gången för annars går ja nog under jorden ett tag!! ska även iväg på mosters IW pass i eftermiddag innan det är jobbdax!!

Ha en bra dag!
Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0