20110523

måndag morgon igen! jag är ledig idag och har inte alls mycket inplanerat! riktigt skönt. ska iväg o klippa till kaluffsen på huvudet vid ett tiden. har inte klippt till det på länge och det börjar ju faktiskt bli ganska långt nu för att vara mig. men vill ändå behålla längden. bara ta bort allt det slitna och klippa igenom det! skönt!! jag funderar även på att färga håret lite ljusare.. inte blont alltså men lite ljusbrunt. det tål att tänkas på. någon som har lite tips o ideér så får ni gärna komma med det! är så feg. trivs i mitt mörka hår men ja vill ju variera mig lite! :/

Helgen har varit bra! i fredags så somnade jag kl 9.. haaha.. händer inte ofta. men va verkligen helt slut. så klart vaknade ja vid 5 på morgonen o va pigg! mindre kul. lördagen va det fint väder o jag o älsklingen åt frukost o lunch ute på altanen. myspys! älskar lediga dagar med Robin. är så underbart att bara ta dagen som man vill o umgås. är alltid någon av oss som jobbar. blir ju så när man jobbar så mycket helger och det gör ju även han ibland.. är det inte på jobbet så är det här hemma. alltid något som ska göras! han är så duktig! fattar bara inte hur han orkar ibland!

i lördags kväll kom Malin, Evelina, Halle o Josip hit och så grillade vi och spelade spel. va jättemysigt. dock va ja väldigt trött igen! helt slut av ingenting! så blev en snabb runda på torstens sen gick vi hem!

Söndagen gick vi tipspromenaden med brossan o morfar <3 så trevligt. älskar att gå tipspromenaden på söndagsmorgonen. så har ni inte gjort det så gör det. är i hembygdsparken på söndagar mellan 10-12. en skön morgonpromenad med lite underhållning under tiden!

nu ska ja röja upp lite här hemma! sen blir det fika i stan med malin <3

Goodbye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0