20110518

äntligen är det den 18 maj!! längtat länge till detta datumet! och varför det?!? jooo för idag kommer min älskade o saknade vän Emelie hem från Norge! har varit borta på tok på länge!! vill ju ha mina bästa vänner hemma!! och äntligen!





sen idag ska ja även träffa älskade josse!! hon har också varit ute på massa äventyr men är nu hemma!! :D i alla fall för en stund! :)



Men nu snart så kommer Emma hit! :) har inte heller träffats på länge så det är också efterlängtat!! :)





Igår va jag nere hos Malin i Lund! hon flyttar snart hem till ängelholm igen! jippi!!! men nu va ja nere i alla fall o fick se lägenheten!! skulle kunnat ha stannat hur länge som helst! trivs så bra med dig gumman! skönt att ha kompisar som man kan snacka med allt om i evigheter!! Love!! <3



Nu ska ja ut o börja plantera i mitt lilla trädgårdsland!! måste göra det innan allt dör! får skriva o uppdatera mer sen när ja har lite mera tid! :)

Goodbye! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0