110511

hejsanhoppsan! känner mig duktig. har precis varit ute o joggat en runda med mamma o snobben! men fy vad ont det gjorde i vaderna redan efter 1 km. men bara att bita ihop o ta smärtan sen. och det gör ja för det gör fortfarande ont.. men hoppas att det kan vara värt det!

Igår låg ja ute i det fina vädret o solade. så underbart! sedan åkte ja o älsklingen och köpte denna soffan... hoppas att den kan bli bra på altanen när den är klar!  :)



inte helt fel att sitta där en kväll med härliga vänner o ta ett glas vin eller två! :)

när Robin kommer hem så ska vi fortsätta lite till på altanen. ja känner mig så duktig när ja hjälper till.. haha.. med skrivdragare (?) o allt! robin suckar lite ibland åt mina misstag men det får han ta om han vill ha hjälp. man måste ju lära sig någongång! och ärligt talat så är det faktiskt lite roligt ibland att skruva o såga.. men kanske inte hela altanen. :)

jag ska förresten jobba inatt. har tre nätter framför mig och sedan en delad tur på söndag. så det blir intensiva dagar. 40 timmar på 4 dagar. ja har inte jobbat tre nätter på väldigt länge så vi får se hur det går. men ja behöver ju pengarna så bara att tacka o ta emot..!

det är dessutom bara en vecka kvar nu tills älskade emelie kommer hem!!! som ja längtar! tycker inte det är okej när mina vänner bara är ute o reser o far! men det är ju jättekul för dom! :)
nä nu ska ja hoppa in i duschen snart o försöka sova lite så ja orkar hålla ögonen öppna inatt!

Goodbye! <3


Kommentarer
Benson

SKITSNYGG soffa ju!!! Där ska viu ta MÅNGA glas vin! :)

2011-05-11 @ 16:28:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0