20111217

För det första måste ja säga grattis till min kära morfar som fyller 93 idag!! En stor förebild för mig!! Hoppas ja är lika pigg när jag blir äldre!!:D

Vi är ju i Sälen nu o åker skidor o har det gött!!:) här är massa snö så det är mysigt. Nu sitter ja o väntar på att afterskin ska börja..! Mina ben har lagt av nu. Haha. Har åkt två dagar o det var vad ja klarade med vaderna, fy tusan så spända dom är. Har även lyckats få massa småblåsor på smalbenet. Inte heller så skönt när man har pjäxorna på sig. Men har faktiskt inte trillat en enda gång! Och då har jag också åkt svart backe två gånger. Men visst ja e ganska mesig i backen..! Haha.!

Är så skönt när man efter en dag i backen kryper ner i bubbelbadet utomhus o sen in i bastun!

Nä nu kommer nog dom andra snart så vi kan starta after skin!!:)

Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0