20111208

Ja vad mer kan jag säga än att jag är sjukt jäkla glaaaad!!!!:) kom in på högskolan idag!!:) ja kul kanske ni tänker!!! Men detta är fjärde gången ja söker o har varit så sjukt nära varje gång! Så har mått dåligt över detta i över ett år..! Så nu ska ja bli en pluggis jag med...! Och självklart börjar samtidigt ångesten..! En jäkla massa plugg o tentor,pendlande o massa annat! Men det är det värt! Fick ett bra tips från Maria att skriva ner känslan jag har nu! Och det ska jag göra för kan nog behövas sen när det är tufft o tråkigt! Så man blir lite pepp igen!

Åhhhh jag är så lycklig! Synd bara att man är på jobb ikväll!! Men nu ska jag ta och räkna ner dagarna! Ska bli skönt att kunna jobba när man själv vill!!!:D

Goodbye <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0