20111201

december kommen.. julstämmning? hmm nä inte riktigt.. men har ju ett tag kvar på mig :D idag har det varit jobb, träning IW puls, lagat mat hos mamma.. nu ska ja snart skypa lite med Maria innan sängen kallar. Robin är uppe i växjö o har kollat hockey så jag har kvällen för mig själv. fördrar verkligen att ha älsklingen hos mig. är så rädd när jag är ensam. jag är verkligen en liten mes!! igår va ja på cirkelfys.. jo men så att ja har nog lite träningsvärk idag ja!! haha.! trevligt när man känner att den kommer smygandes! men det gör väll nytta hoppas ja! åhh hörde precis en massa ljud utanför..älskling kom hem nu...!!! har btw fastnat för en sjukt bra bok!!! eldflickan! den tredje boken efter hypnotisören. sjukt bra.lättläst som bara den.. kan knappt lägga ifrån mig den. och har inte så många sidor kvar men drar mig för att läsa ut den.. är alltid lite sorligt att läsa ut en bra bok samtigt som man vill veta slutet... amen för faaaan.. hjälp vad rädd jag är nu!! varför hör man alltid så mycket ljud när man är själv.. och precis utanför fönstret också.. hjälper ju inte att vi har fönster hela vägen i vardagsrummet.. men är för jävla rädd för att röra mig till något annat rum...! vilken mes ja e..!!! nä nu hoppas ja maria e klar för skype så ja får något annat att tänka på! Goodbye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0