20110427

åh jag hade en sådan hemsk dröm inatt.. drömde att Robin gjorde slut med mig o va riktigt elak mot mig. han ville inte ha med mig att göra alls.. och ja blev så sur o började slå honom.. inte lika kul när ja inser att ja slår o sparkar på honom på riktigt.. han blev inte jätteglad kan ja säga..! men ja somnade om o fortsatte drömma denna hemska dröm! Kändes som att det aldrig tog slut! hatar sådana verkliga drömmar. så nu kan ja inte sluta tänka på det! är verkligen så glad att ja har honom i mitt liv och att vi delar så mycket tillsammans! Har ju verkligen universums bästa o underbaraste kille!! alla andra kan slänga sig i väggen!! :)

nu ska ja försöka läsa min bok o tänka på annat. igår låg ja ute på studsmattan o läste o solade. underbart! vet inte om det är så varmt idag också att man kan göra det.. men värt ett försök:) sen ska ja iväg o jobbade ikväll!

va ju förresten duktig o lämnade blog igår också. det gick bra. det värsta va att ta bort plåstret. så är du inte blodgivare så tycker ja gott att du kan bli det !!: )

Goodbye!


Kommentarer
Anonym

Hur blir man blog givare

2011-04-27 @ 15:33:59
jessica

går till blodcentralen och anmäler sig där! :)

2011-05-09 @ 10:58:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0