tisdag

så glad över att jag fick jobba kväll istället för morgon idag! hade inte orkat dra mig upp ur sängen så tidigt igen! så har kväll i morgon igen! ) jobbar inte morgon förrens på söndag! :D

jag skulle egentligen ha tränat idag innan jobb. tänkte sticka ner och simma. men dom ar ju så dåliga öppetider på badhuset. varöfr kan det inte va öppet vid tio tiden! men kanske hinner i morgon innan jobb. börjar alv 4 då! Nice!

i morgon kan man börja söka till högskolan igen. så bara att börja om och söka massa denna gången! så kanske jag också kan ta tag i mitt liv.!


Måste tillägga att jag är så glad att jag har Robin i mitt liv! han gör mig alltid på bättre humör när jag är nere och finns alltid här! Du är verkligen världens bästa kille! Älskar dig! <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0