Måndag

måndag igen och ikväll kommer Isabelle,malin och Maria hit <3 ska kolla film och mysa! :)
jag har jobbat idag och sedan tränat! nu har denise varit är och vi har ätit hemmagjord thaimat! gott!! men fyy vad jag är trött idag. jag fattar inte varför jag inte kan få någon energi snart?!
En på jobbet sa idag - "Hur är det jessica? du är inte samma glada och pigga perosn som jag känner längre, ser att det är något".. hmmm.. Har faktiskt inte varit något speciellt men när jag tänkte efter så stämmer det. är alltid trött och känner mig nere. är nog någon undermedvetet som gör det. sen har jag ju haft lite saker som kanske inte är så kul i livet just nu! men men! bara att komma igen!
så nu ar jag gnällt av mig om det!

I Helgen så festade vi i lördags. va ute på bahnhof. så mycket folk! men det va skoj. fast mest äldre så kände inte så många. Men hade kul med Sara och grabbarna! :)
söndags va ja hos farmor sen låg ja på soffan typ ela dagen. Emma L kom hit ocg vi åt donken och snackade en massa! :)

nu ska jag orka fixa mmig lite innan dom kommer!
Goodbye!


Kommentarer
nudel

I love yoooooooooou

2010-09-13 @ 19:17:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0