I´m back!!; )

ja då va det dax igen för att börja blogga lite: ) får se hur aktiv jag kommer att vara! Men nu när tjejerna åker till oslo så får jag väll också se till att uppdatera lite om vad som händer här hemma. kanske något spännande händer på ett halvår. vi får väll se:)

över sommaren har ja jobbat! Har haft kul med emelie på sjöstigen på viktoriagården! Har även tagit ett par extra pass nu på IVA I helsingborg. för ett par veckor sedan kom vi hem från turkiet! va där med älsklingen, emma & Lenny. mycket rolig resa. så skönt att komma ifrån lite. men alltid skönt att komma hem igen!

denna helgen har det varit partaj. i fredags va vi på bahnhof och hade kul. kotten hade infyttnignsfest. sen halv ett i lördags åkte vi iväg med Robins firma till ästad gård. det är typ uppe vid ullared. gjorde massa aktiviteter på gården. väldigt roligt. sen va vi på spa och i en häftig undervattenbastu. va skitfint; ) så där kunde man se när dom simmade nakna förbi: ) galen helg. haha! har värsta blåmärket nu vid revbenen och har skitont. skadade mig i badtunnan när wykman puttade ner mig. men det fick han igen för sen! så är helt mör i kroppen efter helgen. ja och robin låg helt utslagna i soffan i gårkväll. stackare som måste jobba idag. jag är glad att ja är ledig: )

ska iväg och träna med mamma o syrran senare idag. nu tittar ja på tv och ska snart fixa lite!

för er som inte vet så kom ja inte in på skolan... : / va 4:e reserv och dom tog in 3.. hmmm! Inte alls irriterande!! men bara att börja jobba och försöka samla ihop lite mer pengar! så får ja söka in till våren igen.

nä nu räcker det nog med uppdatering. får ju ha något att skriva om sen: )

Goodbye!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0