torsdag

fyyy så trött ja blev. helt plötsligt gick all ork ur mig! ja och älsklingen skulle köra ett ryck och tapetsera lite där uppe! vilket gick bra tack vare att han är så duktig! jag hade noll tålamod och allt gick dåligt för mig! jag brukar ändå vara ganska duktig på att tapetsera, men inte idag! som sagt så gick all ork ur mig! o nu sitter ja här och det är precis att ja orkar skriva men det gör ja ändå! har ju lovat mig själv att ja ska vara lite duktig på att uppdatera och ja tycker att det har varit ganska bra!!: )
i morgon hoppas ja att vi blir klara med tapetseringen. vilket inte kommer hända. men lördag i alla fall! i morgon ska ja träffa månsson, karro & Emelie för fika! :) saknar mina tjejer!! sen ska ja nog ner till friskis o köra happy hour. det är det eller vara hemma och fixa. får se i morgon. och om någon hänger på annars vill ja inte! haha!

idag har ja jobbat. vi har även varit på banken idag. gick bra. jag får fortsätta att spara alla pengar ja kan. vilket ja gör hyfsat. men ja tar mig runt o ligger på plus så då kan man få unna sig lite ibland. så vi skulle få ett besked i morgon eller på måndag som kan göra jätteskillnad i vår ekonomi så håll tummarna!! :)

I går så va vi på ullared: ) hihi jaja jätteovanligt! som sagt unna sig något ibland! va där med pappa, mamma o syrran! så det va en bra dag! :) köpte mig en skinnjacka faktiskt. på ullared. otroligt. men när ja väl hade provat den så ville ja ha den! hittade även lite andra fynd men orkar inte skriva det nu!

annars har det nog inte hänt så mycket sedan sist! nu ska ja mysa med alla mina älsklingar! ska försöka fota lite sen så ni får se vad som händer där uppe! :)

Goodbye!


Kommentarer
Malin

fota skinjackan på dig ! vill se :D

2010-10-22 @ 00:02:37
URL: http://santozz.blogg.se/
jessica

ja snart så! :)

2010-10-25 @ 20:04:31
URL: http://jessicaornhag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0