torsdag!

det är torsdag och ja håller helg! är ledig till måndag morgon. riktigt nice!! men herregud så trött ja va efter jobbet idag. kom hem ock slocknade i soffan. sen va ja trött o grinig när robin väckte mig. nu börjar ja piggna till lite i alla fall!: )

dom har ändrat vårat schema på jobbet nu. det ser bra ut tycker ja förutom att jul helgen påverkas ju då. jag skulle ha jobbat lillejul kväll, nyårsafton morgon och nyårsdagen delad tur. nu får ja jobba lillejul kväll, julafton morgon, nyårsafton kväll, nyårsdagen morgon och delad på söndagen. jääääätte roligt! men en tjej har varit snäll och bytat med mig så ja blir ledig nyårsafton. så får jobba nyårsdagen 7-16.30 istället. ja jag får väll tänka att det är bra med pengar. men så segt. hade velat ha ett jobb där man va ledig på helgerna!!
hoppas ni hängde med där, i vilket fall som helst så fick ja skriva av mig lite!: )

nu när ja är ledig tre dagar så har ja inte planerat så mycket och så vill ja ha det denna helgen :) sköönt! i morgon tänkte ja städa min garderob. vill fixa till den nu! men vi får väll se hur det blir med det! ska i alla fall ha en lugn helg!

mycket mer har ja inte att säga just nu! ska titta på robinsson nu.
Goodbye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0